1. Öncelikle sürpriz yumurta (diyeyim artık) 'yı ekleyeceğiniz Form'un KeyPreview property'sini True konuma getirin

2. Daha sonra Formunuzun class tanımına sürpriz için kullanacağımız değeri tutacak alanı ekleyelim.
Kod: Tümünü seç
type
TForm1 = class(TForm)
.......
private
{ Private declarations }
FEasterString: string; // !!! İşte bunu ekleyin.
public
{ Public declarations }
end;
Kod: Tümünü seç
procedure TForm1.FormKeyPress(Sender: TObject; var Key: Char);
const
EasterEgg = 'DELPHI TURKIYE';
begin
// Kullanıcının bastığı tuşlar FEasterString olarak depolanır
FEasterString := FEasterString + Key;
// Şu ana kadar depolanan FEasterString, boyutu kadar
// EasterEgg string'i ile karşılaştırılır.
// Fark varsa şu ana kadar depolanan karakterler silinir.
// Kullanıcının yeniden giriş yapması gerekir.
if Copy(EasterEgg, 1, Length(FEasterString)) <> FEasterString then
FEasterString := ''
else
// Aynı ise EasterEgg karakter boyutuna ulaşıp ulaşmadığı
// kontrol edilir. Ulaşmışsa istenilen bir sürpriz kullanıcıya
// gösterilir.
if Length(FEasterString) = Length(EasterEgg) then
ShowMessage('GOD MODE ON :)');
end;

5. Dikkat ettiyseniz runtime'da DELPHI TURKIYE yi yazarken herhangi bir hata yapılırsa, en baştan yazmanız gerekecektir.
Kolay gelsin.