Uzaktaki bilgisayarın ekranını görmek ve müdahele etmek
Forum kuralları
Bu forum sadece yapacağınız işle alakalı doğru bileşeni bulmak içindir. Şöyle bir şey yapmam lazım, hangi bileşeni kullanıyım diyorsanız, doğru yerdesiniz.
Bu forum sadece yapacağınız işle alakalı doğru bileşeni bulmak içindir. Şöyle bir şey yapmam lazım, hangi bileşeni kullanıyım diyorsanız, doğru yerdesiniz.
Uzaktaki bilgisayarın ekranını görmek ve müdahele etmek
Uzaktaki bilgisayarın ekranını görmek ve müdahele etmek için bir component var mı?
radmin falan gibi sesler duyar gibi oluyorum ama güvenlik nedeni ile kullanmak istemiyorlar.
Teşekkürler...
radmin falan gibi sesler duyar gibi oluyorum ama güvenlik nedeni ile kullanmak istemiyorlar.
Teşekkürler...
Bişnev in ney çün hikâyet mîküned
Ez cüdâyîhâ şikâyet mîküned

Ez cüdâyîhâ şikâyet mîküned

Dostum bunu kod olarak yazmayı düşünürsen Arşivimde örnek olacaktı.
Kolay Gelsin...
Kolay Gelsin...
Gazete manşetleri
* DİKKAT :Lütfen forum kurallarını okuyalım ve uyalım...!
* Warez,crack vs. paylaşımı kesinlikle yasaktır.
bu arşivi bizimle paylaşa bilirseniz sevinirim hocam yaahusonet yazdı:Dostum bunu kod olarak yazmayı düşünürsen Arşivimde örnek olacaktı.
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Forumun 365. Üyesi
Hiç Bir Şey İnsan Kadar Yükselemez ve Alçalamaz
Erkan ÇAĞLAR
Forumun 365. Üyesi
Hiç Bir Şey İnsan Kadar Yükselemez ve Alçalamaz
Erkan ÇAĞLAR
Arkadaşım öncelikle kodu yazmadan önce kod hakkında bilgi verecem kod'un mantığı Client'ten servere JPG halinde ekran görüntüsünü gönderiyor biraz Matematik Çalışması ile Karşı Makina ya da Hesaplatma yaparak hakim olabilirsiniz.
Kolay Gelsin...
Kod: Tümünü seç
procedure TForm1.Timer2Timer(Sender: TObject);
var
width, height : word;
desktop : HDC;
MyJPEG : TJPEGImage;
MyBMP : TBitmap;
jpgImg: TJPEGImage;
yol,yol2:string;
begin
timer2.Enabled:=false;
yol:=trim(edit7.Text)+':\ulala.bmp'; // Edit7.Text= serverin C sürücüsünün adresi
yol2:=trim(edit7.Text)+':\ulala.jpg';
//------------------------------------------------------------------------------------
width := Screen.Width;
height := Screen.Height;
desktop := GetWindowDC(GetDesktopWindow);
form6.Image1.Picture.Bitmap.Width := width;
form6.Image1.Picture.Bitmap.Height := height;
//form6.Image1.Picture.Bitmap.PixelFormat:=pf8bit;
{
pf1bit= '. Monochrome';
pf4bit= '. 16 Colors';
pf8bit= '. 256 Colors';
pf15bit= '. 32768 Colors';
pf16bit= '. 65536 Colors';
pf24bit= '. 16 Million Colors';
pf32bit= '. Gazillions of Colors!';
}
BitBlt( form6.Image1.Picture.Bitmap.Canvas.Handle, 0, 0,
width, height, desktop, 0, 0, SRCCOPY );
//--------------------------------------------------------------------------------------
//-------- bmp to jpg -------------------------------------------------------------------------
Clipboard.Assign(form6.Image1.Picture.Bitmap);
form6.Image1.Picture.Bitmap.LoadFromClipboardFormat(cf_BitMap,
ClipBoard.GetAsHandle(cf_Bitmap), 0);
jpgImg := TJPEGImage.Create;
jpgImg.Assign(form6.Image1.Picture.Bitmap);
jpgImg.SaveToFile(yol2);
//---------------------------------------------------------------------------------
serversocket1.Socket.Connections[0].sendtext('@res_al@');
timer2.Enabled:=true;
Gazete manşetleri
* DİKKAT :Lütfen forum kurallarını okuyalım ve uyalım...!
* Warez,crack vs. paylaşımı kesinlikle yasaktır.
hüseyin abi ,
soruda görmek ve müdale etmek dio.senin gönderdiğin kodda sadece görme kısmı var müdahale yok.. ayrıca sürekli foto göndereceğin için ağ trafiğini belirgin bir ölçüde iş gal edecektir...
birde ek not : eğer bu kod ile aktarmayı deneyeceksiniz. saniyede 22 tane göstermen lazım en az foto. insan gözü bildiğim kadarı ile saniyede en az 22 frame görebiliyor. bunun altına düştümü görüntü kalitesi kötü olur....
kolay gelsin.
soruda görmek ve müdale etmek dio.senin gönderdiğin kodda sadece görme kısmı var müdahale yok.. ayrıca sürekli foto göndereceğin için ağ trafiğini belirgin bir ölçüde iş gal edecektir...
birde ek not : eğer bu kod ile aktarmayı deneyeceksiniz. saniyede 22 tane göstermen lazım en az foto. insan gözü bildiğim kadarı ile saniyede en az 22 frame görebiliyor. bunun altına düştümü görüntü kalitesi kötü olur....
kolay gelsin.
m4st3rmus yazdı:soruda görmek ve müdale etmek dio.senin gönderdiğin kodda sadece görme kısmı var müdahale yok..
Bizde inkar etmedik ki zaten

Kolay Gelsin...
En son husonet tarafından 17 Ağu 2004 09:17 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Gazete manşetleri
* DİKKAT :Lütfen forum kurallarını okuyalım ve uyalım...!
* Warez,crack vs. paylaşımı kesinlikle yasaktır.
merhabalar
siteye yeni kaydoldum. bilgi/beceri/birikim açısından yeniyim. ama bende fikrimi paylaşayım affınıza sığınarak.
husonet'in yazdığı kod gerçekten ağ trafiğini çok kasıyo. bir cafeye bu türden bir uygulama yapıldığını gördüm. client sadece servera resim yolluyo(30 sn'de bir) serverda sürekli resimi güncelleyip karşı tarafı görüyo. 30 tane bilgisayar+1 tane server var. ağ trafiğini gerçekten bi görmeliydiniz. google.com'u açmak için makineler 5 dk uğraşıyodu.
artık buna göre düşünün olayı...
kolay gelsin.
siteye yeni kaydoldum. bilgi/beceri/birikim açısından yeniyim. ama bende fikrimi paylaşayım affınıza sığınarak.
husonet'in yazdığı kod gerçekten ağ trafiğini çok kasıyo. bir cafeye bu türden bir uygulama yapıldığını gördüm. client sadece servera resim yolluyo(30 sn'de bir) serverda sürekli resimi güncelleyip karşı tarafı görüyo. 30 tane bilgisayar+1 tane server var. ağ trafiğini gerçekten bi görmeliydiniz. google.com'u açmak için makineler 5 dk uğraşıyodu.
artık buna göre düşünün olayı...
kolay gelsin.
valla @husonetin kodu denemedim ama onun yerine dosya boyutlarını kontrol ettim.
1024*768 ekran çözünürlüğü BMP olarak 2305kb
1024*768 ekran çözünürlüğü JPG olarak 89kb
1024*768 ekran çözünürlüğü 200*150 olacak şekilde resize yapıp JPG olarak dönüştürünce sadece 6kb. resimde oldukça anlaşılır yani.
eğer 5 saniyede bir ise bu meblanın fazla trafik teşkil ediceğini sanmam.
ha illa olsun derlerse gigabit ethernete zıplarsınız
maliyetler ne kadar artabilirki 
1024*768 ekran çözünürlüğü BMP olarak 2305kb
1024*768 ekran çözünürlüğü JPG olarak 89kb
1024*768 ekran çözünürlüğü 200*150 olacak şekilde resize yapıp JPG olarak dönüştürünce sadece 6kb. resimde oldukça anlaşılır yani.
eğer 5 saniyede bir ise bu meblanın fazla trafik teşkil ediceğini sanmam.
ha illa olsun derlerse gigabit ethernete zıplarsınız


.-.-.-.-.-.-.-. ^_^
-
- Üye
- Mesajlar: 93
- Kayıt: 01 Eki 2008 07:04
Re:
Burda sayın adminimiz 1024*768 ekran çözünürlüğü 200*150 olacak şekilde resize yapıp jpg olarak dönüştürünce 6 kb ve resim oldukça anlaşır yazmış. Bu aralar üzerinde çalıştığım bir projemde bana da lazım ekran görüntüsünü bmp olarak kayedeiyorum. 3 mb tutuyor sonra jpeg compires 12 olarak sıkıştırıyorum 50kb oluyor en okunaklı hali yanimege yazdı:valla @husonetin kodu denemedim ama onun yerine dosya boyutlarını kontrol ettim.
1024*768 ekran çözünürlüğü BMP olarak 2305kb
1024*768 ekran çözünürlüğü JPG olarak 89kb
1024*768 ekran çözünürlüğü 200*150 olacak şekilde resize yapıp JPG olarak dönüştürünce sadece 6kb. resimde oldukça anlaşılır yani.
eğer 5 saniyede bir ise bu meblanın fazla trafik teşkil ediceğini sanmam.
ha illa olsun derlerse gigabit ethernete zıplarsınızmaliyetler ne kadar artabilirki
burda hocam siz nasıl 6kb a kadar okunaklı düşürdünüz lütfen benimlede paylaşırsanız çok sevinirim.
Benim kodları ekleyeyim üzerinden de gidebiliriz
Kod: Tümünü seç
// bmp yükseklik ve genişlik ayarlanıp sıkıştırılıyor.
var
jpg : TJPEGImage;
bmp : TBitmap;
bmp1 : Tbitmap;
begin
bmp := TBitmap.Create;
try
bmp.LoadFromFile('...'+ DosyaAdi +'.bmp'); //resmi yükle yada ekrandan aldığın bmp bu
bmp1 := TBitmap.Create; //yeni bitmap oluştur.
try
with bmp1.Canvas do begin
try
Lock; //kilitle
//resim boyutunu ayarla
bmp1.Width := 800;
bmp1.Height := 600;
FillRect(ClipRect);
StretchDraw(rect(0, 0, 800, 600), bmp); //800 x 600 olarak resmi
//çiz
finally
Unlock; //kilidi aç
end;
end;
jpg := TJPEGImage.Create; //jpg i oluştur
try
jpg.Assign(bmp1); //yeni bitmap ı jpg e ata.
jpg.CompressionQuality := 15; //kalite belirle
jpg.Compress; //sıkıştır
jpg.SaveToFile(''...''+ DosyaAdi +'.JPEG'); //kaydet
finally
FreeAndNil(jpg); //yok et
end;
finally
FreeAndNil(bmp1); //yok et
end;
finally
FreeAndNil(bmp); // yok et
end;
}