TImage Assign sorunu

FireMonkey ve Mobil uygulama (iOS, Android, Windows Phone) ile ilgili sorularınızı bu foruma sorabilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
barisatalay
Üye
Mesajlar: 398
Kayıt: 02 Nis 2013 05:43
İletişim:

TImage Assign sorunu

Mesaj gönderen barisatalay »

Merhabalar,

Sorunum target platformda 32Bit seçiliyken sorunsuz calısıyor fakat Android de "Assign" yaptığımda üzerine çizim yapamıyorum.

Olay şöyle:
Formda 2 tane TImage nesnesi var birisinin içerisinde resim var diğerinde yok.
Bunlar Resim(Resim var) ve tmpResimResim(Resim yok) adlarındalar.

Aşağıdaki şekilde "Assign" işlemini yapıp çizim yaptırmayı windowsda yapabiliyorum androidde eğer Assign edilmiş ise yapmıyor veya ben Assign işlemini yanlış yapıyorum.
Çünkü çizim işlemini "Resim" nesnesine uyguladığımda yani içerisinde önceden resim olana uyguladığımda çizimi yapabiliyorum Androidde.

Kod: Tümünü seç

var
  MyRect: TRectF;
begin
tmpResim.Bitmap := TBitmap.Create;
tmpResim.Bitmap.Assign(Resim.Bitmap);

//ÇİZİM KODLARI
  MyRect := TRectF.Create(0, tmpResim.Bitmap.Height - (tmpResim.Bitmap.Height / 10), tmpResim.Bitmap.Width, tmpResim.Bitmap.Height);
  tmpResim.Bitmap.Canvas.Fill.Color := TAlphaColorRec.Red;
  tmpResim.Bitmap.Canvas.FillRect(MyRect, 0, 0, [], 1);
  tmpResim.Bitmap.Canvas.Fill.Color := TAlphaColorRec.White;
  tmpResim.Bitmap.Canvas.Font.Size := 50;
  tmpResim.Bitmap.Canvas.FillText(MyRect,'deneme deneme DENEMEEE',True,1,[],TTextAlign.taCenter,TTextAlign.taCenter);
  tmpResim.Bitmap.Canvas.EndScene;

Cevapla