ios proje yayımlamak

FireMonkey ve Mobil uygulama (iOS, Android, Windows Phone) ile ilgili sorularınızı bu foruma sorabilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
emrgln
Üye
Mesajlar: 50
Kayıt: 03 May 2013 04:58

ios proje yayımlamak

Mesaj gönderen emrgln »

merhabalar,

mobil için yaptığım basit bir proje var. bunu ios ve android için derleyip yayımlamak istiyorum. aşağıdaki işlemleri yaptım. fakat bir türlü derleyemedim. Derlemeye ve yayımlamaya yardımcı ücretli yada ücretsiz olabilecek üstadlara ihtiyacım var. Yardımlarınızı bekliyorum.

Saygılarımla,

Bilgiler ve Yapılanlar
Delphi XE10.2 CE kurulu
Sanal mac kurulumu (Majove)
Xcode kurulumu (10.1)
PAServer 19 kurulu ve çalışıyor
sdk ayarlarını delphide çekebiliyorum
ios Simulatorde Target altında tüm aygıtlar mevcut

Kullanıcı avatarı
mussimsek
Admin
Mesajlar: 7521
Kayıt: 10 Haz 2003 12:26
Konum: İstanbul
İletişim:

Re: ios proje yayımlamak

Mesaj gönderen mussimsek »

Merhaba,

Android görece daha kolay. Direk imzasız bir şekilde apk oluşturabilirsiniz ve kurabilirsiniz. Eğer playstore'a koymak isterseniz, 25 $ verip, developer hesabı almanız lazım.

Ancak iOS için developer hesabı almanız şart. Bireysel hesap yaklaşık 99 $ civarında. Ancak TL bazında biraz farklı olabilir. Bu developer hesabını alıp, Xcode'a ekledikten sonra, neler yapacağınız forumda bir kaç sefer yazılmıştı. Takıldığınız noktaları sorabilirsiniz.

Kolay gelsin.

cmkare
Üye
Mesajlar: 177
Kayıt: 23 Ağu 2010 11:29

Re: ios proje yayımlamak

Mesaj gönderen cmkare »

Hocam Selam,

Delphinin son çıkan versiyonunu kullanman gerek. şu anda son sürüm rio sanırım.
Simulatörde çalıştırablirsin fakat Gerçek telefonda veya apple storeye atmayı düşünüyorsan Developer üyeliği alman gerek.

tayipk
Üye
Mesajlar: 284
Kayıt: 27 Kas 2013 11:32

Re: ios proje yayımlamak

Mesaj gönderen tayipk »

Android te yayınlamak çok fazla kafa karıştırıcı bir şey değil Develop hesabı satın aldıktan sonrası basit amma ve lakin ios büyük problem ios için bir kaç başlıkta özet geçeyim

Aşamalar
1 - Apple developer hesabı satın almak
2 - bilgisayarına sanal macos kurup xcode yukleyecksin
3 - Apple developer tarafında oluşturmanın gereken 2 adet sertifika var o sertifikaları oluşturup uygulamana gommen lazım
Her şey düzgün gider ve ipayi başarılı bir şekilde cikarabilirsen xcode apploader üstünden uygulamani yukleyecksin ve sonra Apple in uygulamani güvenli olarak işaretleyip yayınlaması için dua edeceksin. Benim uygulamam 6 defa red yemişti :(
Soru Sorarken yazmaya Üşenmeyen Parmaklar Sorunun Çözüldükten Sonra Teşekkür etmeye de Üşenmesin.

Cevapla