sizlerden bilgi anlaminda bir yardim rica ediyorum, az da olsa zaman ayirirsaniz cok mutlu olurum.
Uzun zamandir GDI+ kullandim, fakat GDI+ CPU renderer oldugu icin epey hantal, bir suredir Direct2D kullaniyorum, haliyle biraz bilgi sıkıntım var, örneğin GDI+ da bir Line, Star veya Komplex bir goruntu cizdirdigimde bu cizimleri layer mantikli(ama layer degil) olarak nesneleri / cizimleri surukleyebiliyor yeniden konumlandırıp, boyutlandırabiliyordum, burada asil sorun su mouse'un cizilen goruntu uzerinde olup olmadigini anlamamız gerek bunu GDI+ de
Kod: Tümünü seç
Grap.GetPixel(x,y,outColor);
0 (sifir) olmadigi an yani çizilmiş bir pixel olduğunda bu ufak çözümle tasima islemlerimi sorunsuzca yapiyordum.
Gel gelelim bu amator yapım Direct2D de malesef gecersiz, benim asil yapmak istedigim ornegin Line çizgisi, noktadan noktaya yerlesen pixellerin uzerine gelip mouse ile tasimak. Veya bir Star'ı veya Poligon'u tasimak.. Fakat Fill olmayan Rectangle i kendi bounds sinirlari uzerinden / icinden de tasimak istiyorum, eminim bunun bir yolu vardir yoksa oyunlardaki nesne etkilesimleri nasil yapilacakti. Sizden ricam bu konuda bilgilerinizi paylaşın inanin cok arastirdim ama bir sonuca varamadim. Bunlarin yapisi hakkinda / mantalitesi hakkında bilgi verebilirseniz cok mutlu olurum. Örnek olarak
C++ ornekleri de olabilir.
Teşekkür ederim.