133 uygun sonuç bulundu

gönderen snofru
16 Oca 2006 09:21
Forum: Programlama
Başlık: Delphi 7 Component Palette görünmüyor.
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 1162

Delphi 7 Component Palette görünmüyor.

Tam olarak neden kaynaklandığını bilemiyorum ama sanırım ekran çözünürlüğünü oynarken Component Palette tamamen görünmez oldu. Formda ve google da aradım. REgistry ve Gexpert ile denemeler yaptım. Delphi yi kaldırıp kurmaktan başka çarem var mı? Component Palette için ayrılan alanı görünüyor ama tam...
gönderen snofru
15 Tem 2005 11:49
Forum: Programlama
Başlık: FreeReport - Unsupported FRF format
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 840

Merhaba, hatanız sanırım o kullanmak istediğiniz bileşenleri Delphi tarafından frxReport un bulunduğu yere atmamaızdan kaynaklanıyor. FreeReport tabında kullandığınız nesnelere benzer bileşenler olmalıydı sanırım ve onları da delphi tarafında ilgili form a atmalıydınız.

Kolay gelsin...
gönderen snofru
07 Tem 2005 10:42
Forum: Programlama
Başlık: Inno ile exe oluşturma ile ilgili bir soru !!!
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 660

Sadece eXe ve gerekli dll, data vs... leri at bi klasöre örneğin Prg klasörüne at. Inno yu aç, path olarak Prg yi göster [Prg içindeki klsör dizilimi ni ayarla tabi, yani \Prog\*.exe|dll, \Data\*.*, \Rapor\*.* gibi].

Yeterli oluyor diye hatırlıyorum,

Kolay gelsin...
gönderen snofru
07 Tem 2005 10:35
Forum: FireBird
Başlık: uzun bir soru :) insert into
Cevaplar: 18
Görüntüleme: 4386

Firebird de bunu bu şekilde halledebilirsin diye düşünüyorum. SP olarak yazarsın Where kısmına parametre sokarsın vs... For Select ..... Where <sart> Into :ne, :ne, :ne .... :ne; Do Insert into ( field, field, ... , field) Values ( :ne, :ne, ... , :ne); MSSQL'de buna benzer yapıyı kullanabilirsin......
gönderen snofru
01 Tem 2005 08:45
Forum: Programlama
Başlık: GDB Dosyasını Delphi Kodu ile Kopyalama
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 787

CopyFile, Rename gibi komutlar olması lazım. Delphi de aratırsan yada durduk yere Ctrl+Space yaparsan o listede görünür bu tip komutlar. Kullanımları için parametreler yazar zaten. Çözmeniz kolay olcak eminim...

Kolay gelsin..
gönderen snofru
30 Haz 2005 04:39
Forum: Programlama
Başlık: nerden başlamam gerek
Cevaplar: 39
Görüntüleme: 10924

Merhaba, aslında konuşmayacaktım ama konuyu tetikleyen ben olduum için ve gelinen noktaya bakınca konuşmam gerektiğini hissettim. Ben Delphiye olan söylemlerimde, kötülemekden ziyade bu konforlu ve rahat ortamın sıkıntılarını anlatmak istemiştim. Bakın yazılım işi bi garip olmaya başladı. Artık 3 te...
gönderen snofru
29 Haz 2005 08:10
Forum: Programlama
Başlık: SQL insert te bi hata msg si
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 867

Küsürlü bi sayı mı sokmaya çalışıordun? Tip uyuşmazlığı desem :roll:
gönderen snofru
28 Haz 2005 09:28
Forum: Programlama
Başlık: nerden başlamam gerek
Cevaplar: 39
Görüntüleme: 10924

Sevgili ugur_alkan ; bende onu anlatmaya çalışıyorum Mantık!, zaten ustamın bir sözü hiç aklımdan çıkmaz; Dil Amaç değil, basit bir Araçtır... Yani olay kontrollen çıkıyor ve konu istemediğim yere gidiyor onu belirtmek isterim. Ben arkadaşa programcılığa başlayacaksan Delphi ile başlama, pascal, C, ...
gönderen snofru
28 Haz 2005 07:44
Forum: Programlama
Başlık: nerden başlamam gerek
Cevaplar: 39
Görüntüleme: 10924

Delphi Eternity'dir Delphi Ölümsüzlüktür... Delphi bitmez coderler sürünmez... Daha delphi yeni başlıyor.... Hahaha, Delphi ile program yazıyorsan kendine Coder gibi süper takılar takma. Delphiciden asla Coder olmaz, tavsiyem Coder sözü ağır gelir taşıyamazsın kullanma heryerde. Sevgili, @ensartas ...
gönderen snofru
27 Haz 2005 02:38
Forum: Programlama
Başlık: nerden başlamam gerek
Cevaplar: 39
Görüntüleme: 10924

Haklısın üstadım, kolay gelsin...
gönderen snofru
27 Haz 2005 01:55
Forum: Programlama
Başlık: nerden başlamam gerek
Cevaplar: 39
Görüntüleme: 10924

Şimdi arkadaşlar klasik Türk aklı ya herkes konuşur. Ben bu arkadaşımın delphi ile vakit harcamaması gerektiğini söyledim. Hata mı? Sen ben o... Delphide bişeyler yapmış bir yol tutturmuş para kazanıyordur, ona lafım yok. Ancak arkadaş yeni, programlama mantığını öğrenip delphi de iyi bir seviyeye g...
gönderen snofru
27 Haz 2005 12:00
Forum: Programlama
Başlık: nerden başlamam gerek
Cevaplar: 39
Görüntüleme: 10924

Arkadaşlar daha öncede konuştuk galiba. Delphi kullanarak program yazan adam kendine programcıyım, coder'im filan demesin nolur... Delphi değerini yitirdi. Haa tamam 3 dakkada deli program yazabilirsin ama ne yani, artık herkes yazıyor. Madem yenisin kaliteli bi dil ile başla. Bakınız güzel ülkemdek...
gönderen snofru
27 Haz 2005 11:07
Forum: Programlama
Başlık: nerden başlamam gerek
Cevaplar: 39
Görüntüleme: 10924

Delphiyle uğraşma vaktini boşa harcama derim ben sana. Bilmiom sen bilirsin. :twisted:
gönderen snofru
27 Haz 2005 10:41
Forum: Programlama
Başlık: Cari Tablonun alt kayıtlarınında beraberinde silinmesi..
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 1056

Benimde önerşim trigger... Ana tablonun Delete Trigger yordamına;

Kod: Tümünü seç

Delete From AltTablonNeyse
Where BAG_ID = Old.ID
Ben burada Master Detail ilişki gibi düşünerek ID <-> BAG_ID olayını benzettim, sen Stok koduna göre de silebilirsin.

Bilmiyorum, fikrin olsun, ufkun açılsın vs...

Kolay gelsin
gönderen snofru
23 Haz 2005 08:15
Forum: Programlama
Başlık: Borland Turkiye Resmi Sertifikalı Delphi 2005 Eğitimi
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 2358

Hocam zaten 1800 Usd eğitime değil, verilecek pırpırlı sertifikanın altın kaplamalı yazısına veriliyor :wink: